مقالات

سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟

سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟

همانطور که میدانید سیم کارت 912 نخستین سیم کارت دائمی در کشور ما است. این سیم کارت در سال ۱۳۷۳ توسط شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول ) وارد بازار شد. اکنون از آن سال ها خیلی گذشته است و بسیاری از افراد تمایل دارند بدانند که سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟ اگر شما نیز جزء این افراد هستید حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات جامعی در این زمینه کسب نمایید.

فاکتورهای موثر بر قیمت سیم کارت 912

در پاسخ به این سوال که سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟ باید گفت که فاکتورهای بسیاری هستند که می توانند در قیمت سیم کارت 912 تاثیر داشته باشند. در ادامه مهم ترین این فاکتورها را بیان میکنیم.

  • کد سیم کارت

اولین عامل موثر بر قیمت خط 912 کد آن است. منظور از کد عددی است که بعد از پیش شماره 0912 مشاهده می شود. به عنوان مثال اگر بعد از پیش شماره 912 عدد 5 قرار گرفته باشد این سیم کارت خط 5 محسوب می شود. در واقع میتوان گفت کد سیم کارت بیانگر میزان اصالت و قدمت آن است. هر چقدر این عدد کمتر باشد سیم کارت قدمت بیشتری دارد. این موضوع باعث می شود که قیمت آن نیز به همان نسبت افزایش پیدا کند.

  • رند بودن شماره سیم کارت

کمتر کسی است که نداند رند بودن شماره سیم کارت به طور مستقیم بر قیمت آن تاثیر می گذارد. شماره های رند مزایای بسیاری دارند و می توانند برای کسب و کارها مفید واقع شوند. با خرید شماره های رند این خط ها می توانید به برند سازی و افزایش بازدهی تبلیغات خود کمک کنید. این شماره ها از اعتبار و پرستیژ بیشتری برخوردار هستند و گزینه مناسبی برای این مواقع به شمار میروند.

  • مدت زمان کارکرد سیم کارت

در خصوص این که سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟ باید بگوییم اینکه سیم کارت 912 چقدر می ارزد به مدت زمان کارکرد آن نیز بستگی دارد. اگر سیم کارت مورد نظر تاکنون فعال نشده باشد به عنوان یک سیم کارت صفر شناخته می شود و قیمت آن از سیم کارت کارکرده بالاتر خواهد بود. مهم ترین دلیلی که سیم کارت های کارکرده قیمت کمتری دارند این است که تماس ها و پیام های آن ها می توانند برای مالک جدید آزاردهنده باشند. اگر سیم کارت 912 توسط شخص استفاده نشده باشد یا کارکرد آن کم باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

قیمت سیم کارت 912

قیمت سیم کارت 912

قیمت سیم کارت 912 چقدر است؟

در این بخش به این سوال که سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟ باید بگوییم برخی از افراد بر این باور هستند که قیمت سیم کارت 912 بالا است و خرید آن هیچ توجیه اقتصادی ندارد. باید به شما عزیزان بگوییم که تمام این سیم کارت ها قیمت های بالایی ندارند و همانطور که پیش تر بیان کردیم عوامل مختلفی می توانند روی قیمت های آن ها تاثیر بگذارند.

اگر خط 912 شما دارای پیش شماره خوب و اعداد رند باشد قطعا قیمت بالایی خواهد داشت. به صورت کلی قیمت سیم کارت های 912 می تواند از 1 میلیون تا چند صد میلیون متغیر باشد. شما می توانید بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید اقدام به خرید یکی از آن ها نمایید.

نکات کلیدی در زمان خرید سیم کارت 912

اگر قصد خرید سیم کارت 912 را دارید لازم است به برخی موارد توجه کنید. مهم ترین این موارد عبارتند از:

  • به فروشندگانی که خط های 912 را با قیمت های غیر منطقی و پایین تر از بازار به فروش می رسانند اعتماد نکنید.
  • فرایند خرید سیم کارت را از مراکز معتبر فعال در این زمینه انجام دهید.
  • در زمان خرید از فروشندگانی که از مالک سیم کارت وکالتنامه دارند دقت بیشتری به خرج دهید.
  • فرایند انتقال مالکیت سیم کارت را در دفاتر امور مشترکین همراه اول انجام دهید.
  • اگر قصد خرید اینترنتی این سیم کارت ها را دارید حتما از مطمئن یودن سایت مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

چرا سیم کارت 912 هر روز گرانتر می‌ شود؟

یکی از سوالات بسیاری از افراد که به سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟ مربوز می شود، این است که چرا سیم کارت های 912 هر روز گرانتر می شوند. این سیم کارت ها قدمت بسیاری دارند و تقاضای زیادی برای آن ها وجود دارد. این افزایش تقاضا و قدمت به طور مستقیم در قیمت این سیم کارت ها تاثیر می گذارند.

سیم کارت هایی که دارای شماره های رند هستند و به خوبی در ذهن می مانند از قیمت های بالاتری برخوردار می باشند و حتی می توان با سند آن ها وام سیم کارت فوری دریافت کرد. این سیم کارت ها همیشه طرفداران خود را دارند و بالاتر از نرخ رایج به فروش می رسند. سیم کارت های دائمی با وجود روی کار آمدن سیم کارت های اعتباری هنوز هم طرفداران خود را دارند و به قیمت آن ها نیز هر روز افزوده می شود.

سخن آخر سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟

در این مطلب به یکی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در مورد اینکه سیم کارت 912 چقدر می ارزد پاسخ دادیم. برای اینکه قیمت واقعی یک سیم کارت را تعیین کنند عوامل مختلفی را در نظر می گیرند. این عوامل می توانند به صورت مستقیم روی قیمت این سیم کارت ها تاثیر داشته باشند. این سیم کارت ها را برای اهداف مختلفی می خرند که از میان آن ها میتوان به مواردی مانند مصارف شخصی، مصارف تجاری و سرمایه گذاری اشاره کرد. قصد هر گونه استفاده ای از این سیم کارت ها را که داشته باشید حتما باید خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.

اگر به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس حاصل کنید.

فاکتورهای موثر بر قیمت سیم کارت 912

سوالات متداول در مورد سیم کارت 912 چقدر می ارزه؟

  1. محبوب ترین کدهای سیم کارت 0912 از نظر قیمت کدامند؟

سیم کارت های کد صفر و کد 9 از لحاظ قیمت محبوب ترین این سیم کارت ها به شمار میروند.

  1. آیا سیم کارت 0912 اعتباری نیز وجود دارد؟

خیر، تمام سیم کارت های 0912 دائمی هستند و نوع اعتباری آن ها وجود ندارد.

  1. کدامیک از سیم کارت های 912 گرانترین و ارزانترین هستند؟

سیم کارت های کد 1 گرانترین سیم کارت های 912 و سیم کارت های کد صفر ارزان ترین آن ها هستند.

  1. چرا سیم کارت 912 تا این اندازه محبوب است؟

محبوبیت سیم کارت 912 به دلایل مختلفی است که از میان آن ها میتوان به مواردی مانند قابلیت به خاطرسپاری بالا، مناسب برای برندینگ، افزایش اعتبار کسب و کارها و امکان استفاده در جهت تبلیغات اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *